Sunday 20 February 2011

Madu Kelulut.....

Meh tengok apa yang aku buat petang semalam...hehehehe..aku ikut mamat2 kg aku ambik madu kelulut...dah 31 tahun idup kat dunia ni...nilah 1st time aku tgk madu kelulut ni..depa gelakkan aku bila aku kata tak pernah tgk...mmg aku x pernak tgk pun..madu lebah tu aku tau lah....yang uniknya madu ni ni ada dalam batang pokok cempedak yang dah mati...berapa lama dia berada dalam tu wallahuaqlam....hanya org yg tahu pasal madu sj yg dpt kesan dalam batang buruk tu ada madu...
Dari cerita depa...madu ni byk khasiatnya...blh guna utk org sakit dada, batuk dan mcm2 lglah...yang depa paling suka kononnya...madu ni boleh buat org lelaki lg power beb...kihkihkih...patutlah beriya2 benor depa tebang pokok tu...sempat lah aku rasa madu tu...x manis cam madu lebah...madu Kelulut ni masam ckit..Jom layan gambo yg aku ambik ni.... seterusnya

No comments:

Post a Comment